dijous, 23 d’agost del 2012

!!! MaNuALiTaTs ¡¡¡ Possa-vasos de roba reciclada / Pone-vassos de ropa reciclada!






Busca i rebusca per l'armari peçes de roba vella o retalls que tinguis d'altres manualitats. Amb tres tipus diferents de roba ja en tenim prou.
Busca y rebusca para el armario piezas de ropa vieja o recortes que tengas otras manualidades. Con tres tipos diferentes de ropa ya tenemos suficiente.




Tallarem la roba a tiretes 1,5 cm a 3cm aprox. depenent del gruix que ho vulguem fer. Cossim les 3 tiretes ( una de cada color) per una punta, i començem a fer la trena, en el cas que tinguem tiretes curtes, haurem de cosir una amb altre, per poder-les fer més llargues.


Cortaremos la ropa a tiritas 1,5 cm a 3 cm aprox. dependiendo del grosor que queramos hacer. Cosemos las 3 tiras (una de cada color) por una punta, y empezamos a hacer la trenza, en el caso de que tengamos tiritas cortas, tendremos que coser una con otra, para poder hacerlas más largas.
 



Quan tinguem tota la trena feta i de la llargada que necesitem,( per un possa-vas necesitem més o menys uns 5 pams de llargada, o un metre). Seguidament agafem una agulla de cosir i fil d'un color que es camufli amb la roba escollida. Fem una puntada a la punta (sempre al mig de la trena)i cargolem una mica la trena perque es vagi unint i així també l'enfortim, anem cargolant i cosint al mateix temps fins que la cargolem completament. Un cop la tenim cargolada l'hem de polir, el troset de cua que ens queda l'hem d'amagar sota l'última volta.


Cuando tengamos toda la trenza hecha y de la longitud que necesitamos, (para un pone-vassos necesitamos más o menos unos 5 palmos de largo, o un metro). Seguidamente cogemos una aguja de coser e hilo de un color que se camufle con la ropa elegida. Damos una patada a la punta (siempre en medio de la trenza) y atornillamos un poco la trenza para que se vaya uniendo así también la  fortalecemos, vamos atornillando y cosiendo al mismo tiempo hasta que la atornillamos completamente. Una vez la tenemos atornillada debemos pulir, el trocito de cola que nos queda  que debemos esconder bajo la última vuelta.





I ara només queda... fer-los servir!!!

Y ahora sólo queda ... usarlos!